PERINGATAN: SEBARANG KOMEN YANG DIBERIKAN OLEH PEMBACA BUKAN DIBAWAH TANGGUNGJAWAB WAK.


Monday, March 16, 2009

Khir Toyo the boss???




Kalaulah aku tewas , berak aku tak lawas
Kalaulah aku disabotaj , lepas ini aku sepak kertas
Kalaulah aku tak layak jadi calon , ramailah orang ku tiup belon
Kalaulah aku tersungkur lagi, jawapnya makan maggi

Aku nak buat apa lagi, gunung aku berikan
Aku nak buat apa lagi, tempe dah tak laku
Aku nak buat apa lagi, aku dah tertekan
Aku nak buat apa lagi, mati lah aku ditekan

Itulah.......

Dulu aku bos, semua panggil aku bossssss.....

Boss..roboh bos......
Boss..nah penyapu....
Boss..kasilah.....
Boss.. u are the boss....
Boss.. kita kuat
Boss..kita ada kuasa
Boss..kita raja
Boss..rakyat ada apa
Boss..cakap apa pun laku

Boss..sekarang siapa boss?
Boss..cakap kenapa tak laku?
Boss..sekarang siapa kena roboh?
Boss..sekarang siapa yang kuat?
Boss..sekarang siapa gedebos?
Boss..sekarang siapa raja?
Boss..sekarang siapa rakyat?

Boss.. Boss..Boss..Boss..jangan tarik janggut nanti putus boss...

2 comments:

Anonymous said...

Boss gedobos, ptg ni bos tahulah nasib boshhh,,,,,, kalau bos digantung keahlian UMNO , bos mari lah join kami jadi ahli PKR, kami tawarkan jawatan EXCO ,

Anonymous said...

Politik orang melayu. Perangai tak sudah-sudah. siapa pun boleh mengaku webmaster penyokong khir toyo, dia kalah atau menang sekalipun dimana nasib melayu, hendak diharap BN tak guna, nak harap PAS dan PKR melingkup jadinya. Nasib orang melayu diperbodohkan oleh pemimpin melayu dan penyokong politik melayu yang taksub dan budus. Go to hell BN, PKR, PAS. Mother sucker